5 oktober 2020, CBO

UNESCO: Met het nieuwe schooljaar lopen er terug klachten binnen van bezorgde ouders die vinden dat hun kinderen veel te expliciete seksuele voorlichting krijgen. De seksuele ontwikkelingscurve, opgesteld door het Kinsey Instituut en zijn onderdanen, zoals Siecus, Planned Parenthoud, Advocates for youth, UNFPA, wordt verspreid door Unesco over de hele wereld. De inhoud hiervan wordt in leerboeken gegoten en dit krijgen onze kinderen voorgeschoteld.

 

STOP CSE – STOP UITGEBREIDE SEKSUELE OPVOEDING ‘De International Guidelines on sexuality’ ook ‘comprehensive sexual education (CSE)’ genoemd, is in 2018 herzien (Bron >>) (Bron >>). We merken hier de wrange vruchten van.

 

KINSEY INTITUUT: In het Kinsey Instituut gaat men ervan uit dat een kind van het prille begin een seksueel wezen is. Dat beweert Alfred Kinsey. Alfred Charles Kinsey was een Amerikaans bioloog en seksuoloog die aan de wieg stond van de seksuele revolutie. Hij heeft onderzocht hoeveel ‘orgasmen’ een kind op diverse leeftijden kan krijgen gedurende 24 uur. Het resultaat werd openbaar gemaakt in zijn boeken en zo werd de stelling aangenomen dat een kind vanaf het prille begin een seksueel wezen is (video >>).

 

SENSOA: Ook de Nederlandstalige seksuele ontwikkelingscurve is aangepast en veel explicieter. Het volgende vindt u er onder ‘normaal’ gedrag :
– auto-erotisch gedrag (tot anderhalf jaar),
– zelfbevrediging (tot 3 jaar),
– lustbeleving in gezelschap, bevredigen elkaars lichaam (tot 6 jaar)
– masturbatie, experimenteren en inspecteren, groepsspelletjes, zoenspelletjes, masturbatiespelletjes, vrijen en vrijen nadoen, porno (tot 11 jaar),
– vanaf 12 jaar spreekt men over de seksuele carrière en het experimenteren met seks, ook op internet,
– van 15 tot 17 jaar: experimenteert met verschillende vormen van seks, oraal, anaal ….
Centraal in dit alles staat seksueel plezier alleen of met wederzijds goedkeuren (Bron >>).

 

ADVOCATES FOR YOUTH: Zij zien erop toe dat de seksuele rechten van de tieners/jongeren intact blijven. De ouders hebben geen recht op tussenkomst, ook niet bij jongere kinderen. Men zorgt dat de waardenschaal van de jongeren verschuift op een manipulatieve wijze. Zo worden ze onttrokken van hun spirituele waarden of meegekregen waardenschaal van thuis.

 

STOP CSE: We zien echter dat onze kinderen door het toe-eigenen van hun zogenaamde seksuele rechten er niet gelukkiger van worden. Er komen meer depressies voor bij seksueel actieve tieners. Beluister deze video eens: ‘Stop comprehensive sexuality education’, stop uitgebreide seksuele opvoeding en teken de petitie. Dank alvast!
Video en petitie >>

 

OUDERS REAGEREN: We zien duidelijk dat deze agenda niet komt van onderuit maar van bovenuit. Het gaat om een top down strategie. Het WHO en Unesco aan de spits, willen hun agenda aan de scholieren opleggen. Ouders uit alle lagen van de samenleving ageren hiertegen en laten zien in de school dat ze niet akkoord gaan met de wijze waarop seksuele opvoeding wordt gegeven. Ouders kunnen alternatieve organisaties voorstellen die wel seksuele opvoeding op maat geven (Organisaties >>). Kinderen hebben leerplicht en geen schoolplicht. Hou eventueel jouw kind een dag thuis.

 

EEN BEZORGDE OUDER VAN EEN LEERLING UIT HET TWEEDE MIDDELBAAR AAN HET WOORD.
Een bezorgde ouder van een leerling uit het 2de middelbaar.
Hier leest u haar verhaal >>
Je kan ook jouw verhaal bij ons kwijt. Dit kan andere ouders inspireren en politici aan het denken zetten.. Deel jouw verhaal >>

Mocht u deze petitie nog niet getekend hebben, graag : Stop, we willen onze kinderen zelf opvoeden >>

Translate >